Schiphol - Reisverslag uit Elst, Nederland van Lieve Mulder - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Elst, Nederland van Lieve Mulder - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Lieve Mulder

Blijf op de hoogte en volg Lieve

09 Februari 2018 | Nederland, Elst

Ik ben nu op Schiphol met mijn ouders en zusje. Over een uur moeten we verzamelen bij vertrekhal drie. Het is nu half drie en ik zit samen met Maaike Braam bij Leon frietjes te eten en Britt van Empel is even naar de wc. Ik vind het wel spanned maar ik heb er echt zin in! Om 18.20 vertrekken we naar Istanbul.
Morgen komen we om 13.00 Afrikaanse tijd aan in Kaapstad.
Liefs Lieve

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Elst

Lieve

Actief sinds 05 Sept. 2017
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 1070

Voorgaande reizen:

09 Februari 2018 - 24 Februari 2018

Zuid-Afrika, Westkaap, Genadedal

Landen bezocht: